Sautant Group

A siklósi Parkour és Freerun klán 2007. október 17-én indult blogja. A klán a kezdéskor parkouros pályafutásának hatodik havában járt.

Friss topikok

  • Csinga: sajnálattal látom, hogy jó ideje nem írtál... én kíváncsi lennék pl arra, hogy mi annak a bizonyos... (2008.03.13. 20:52) Egy váratlan esemény...
  • Lapocka: Remélem nem fog rövid idő múlva leállni a blog :D (2007.10.17. 20:45) Elindult a blog

Linkblog

Archívum

Egy váratlan esemény...

2007.10.20. 19:27 | Lapocka | 1 komment

A mai napon (gyengébbek kedvéért szombaton :D) egy igen meglepő és egyben jó esemény ment végbe. Hat óra előtt pár perccel megjelent msn-en Börney, és megkérdezte, ráérnék-e egy kis gyakorlásra. Mondtam, hogy persze, szóval mindketten elindultunk a várba, hogy edzhessünk egy kicsit. Az edzés csupán egy órás volt, ellenben kegyetlenül hasznos.

Az elején csak bemelegítettünk, nyújtottunk, aztán alap vaultokkal megkezdtük a gyakorlást. Monkey, Grab, Handed, Thief, satöbbi vault jött szóba akkor, majd később egy kissé nehezebb mozdulatba is belekezdtünk, a crane-ből való leereszkedésbe, valamint az onnan való nyújtásba, aztán cat leapelgettünk, amilyen messziről csak tudtunk, ugrottunk neki a falnak.

Az est fénypontjának mégis az újonnan elsajátított mozdulatokat nevezhetjük. Börney esetében ez a crane moon step, valamint egy számunkra új mozdulat, a crane moon steppből való precision, Dave esetében pedig egy 180-as fordulattal megspékelt grab vault.

Mint már mondtam, tényleg hasznos volt ez a mai gyakorlás. Én személy szerint olyat tettem, amit eddig még nem sokszor: Sokat gyakoroltam, nem húzódtam a háttérbe és bújtam ki a feladatok alól :D

Aki esetleg nem lenne tisztában egyes parkour mozdulatokkal, annak: http://parkour.trukkok.hu

Címkék: esti szombat láz parkour

A bejegyzés trackback címe:

https://sautantgroup.blog.hu/api/trackback/id/tr65202318

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Csinga · http://csinga.blog.hu 2008.03.13. 20:52:24

sajnálattal látom, hogy jó ideje nem írtál... én kíváncsi lennék pl arra, hogy mi annak a bizonyos honlapnak a linkje... vagy h hol szoktatok gyakorolni (város elsősorban)... engem is érdekel a parkour, bár nem hiszem, hogy tudnám csinálni pl mert nem igazán szeretek sportolni, vagy mert egy ismerősöm sem csinálja, és egyedül nem jó... remélem válaszolsz... :P
süti beállítások módosítása