Sautant Group

A siklósi Parkour és Freerun klán 2007. október 17-én indult blogja. A klán a kezdéskor parkouros pályafutásának hatodik havában járt.

Friss topikok

  • Csinga: sajnálattal látom, hogy jó ideje nem írtál... én kíváncsi lennék pl arra, hogy mi annak a bizonyos... (2008.03.13. 20:52) Egy váratlan esemény...
  • Lapocka: Remélem nem fog rövid idő múlva leállni a blog :D (2007.10.17. 20:45) Elindult a blog

Linkblog

Archívum

A csütörtöki parkour

2007.10.20. 17:38 | Lapocka | Szólj hozzá!

Tudtam, hogy túl szép ahhoz, hogy igaz legyen. A csütörtöki parkour elmaradt bizonyos okok miatt, ezen okok miatt a parkourtól el is ment a kedvem, ezért írok csak most az akkor történtekről. Max másnap elindult Franciaországba osztálykirándulásra, ahol valószínüleg egy terem és sok-sok parkouros lehetőség nyílik majd előtte :D Jó osztálykirándulást kívánunk! :D

Maradtunk tehát itthon ketten. Börney és én. Ha minden igaz, holnap kimegyünk egy kicsit, az időtől függ minden. Ha túlságosan hideg lesz, akkor nem biztos, hogy fogunk parkourozni, ha elfogadhatóan hideg, akkor viszont már igen, legfeljebb húzunk kesztyűt :) És ha minden igaz, akkor elkezdjük gyakorolni a wall flippet, plusz én még a wall spint.

Nah, hát a csütörtökön történtekről. Elindultunk a játszótér felé, ahol Max bemutatott egy hátraszaltót a hinták tetejéről a homokba, én pedig mondván, hogy későbbre tartogatom az enyémet, kihagytam ezt, szóval indultunk tovább... Azaz indultunk volna :P Hamarosan megcsördült Max telefonja, az apja pedig hazarendelte, ahonnan természetesen már nem jöhetett ki :P Nos, ennyi volt a csütörtöki parkour. Vajon miért utálom én annyira a csütörtököt? :S

Címkék: csütörtök parkour max

A bejegyzés trackback címe:

https://sautantgroup.blog.hu/api/trackback/id/tr40202224

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása