Sautant Group

A siklósi Parkour és Freerun klán 2007. október 17-én indult blogja. A klán a kezdéskor parkouros pályafutásának hatodik havában járt.

Friss topikok

  • Csinga: sajnálattal látom, hogy jó ideje nem írtál... én kíváncsi lennék pl arra, hogy mi annak a bizonyos... (2008.03.13. 20:52) Egy váratlan esemény...
  • Lapocka: Remélem nem fog rövid idő múlva leállni a blog :D (2007.10.17. 20:45) Elindult a blog

Linkblog

Archívum

Hálisten lesz pk

2007.10.18. 16:14 | Lapocka | Szólj hozzá!

Ki gondolta volna, hogy egy ilyen szörnyű nap után hazaérve fogad egy kis örömteli pillanat, mikor megtudom, hogy Max ráér, szóval megyünk parkourozni? Nyolc órám volt, ebből egy rajz egy iszonyatos tanárral, ahol ráadásul a rajzomra hármast kaptam, miközben mindent beleadtam, más meg szart a feladatra, mégis kapott egy négyest... Hát ennyit a korruptságról, vágytam haza, de neeem, még muszáj, hogy legyen két órám. Hazajöttem, lepakoltam, és... Nini! Nincs mit tanulni! Azaz én mehetek ki parkourozni. Már csak az a kérdés, jön-e valaki...

És lássanak csodát, Max feljött msn-re, és bejelentette, hogy jön. Hállelúja! Kissé borult idő van, de remélhetőleg nem lesz túlságosan rossz ahhoz, hogy kicsit ugrándozhassunk, gyakoroljunk. Mindenesetre jobb lesz felcsavarni magamra valami melegebb ruhát :S

Majd beszámolunk róla, milyen volt a gyakorlás :D

Címkék: csütörtök parkour

A bejegyzés trackback címe:

https://sautantgroup.blog.hu/api/trackback/id/tr2200315

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása